سايتي پر از جوك وطنز
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, توسط شايان نعمت بخش |

14فقط یه ایرانی می تونه بره به یک مسافرت چند روزه برای استراحت ، بعد از بازگشت هم چند روز بخوابه برای اون چند روز استراحت !

15شعر جدید یاس در مورد امتحانات:
از چی بگم برات ؟
انتظار داری چه چیزی از جیب من در آد ؟
جز یه کاغذ سفید پاره ؟
خب آره رفیق تقلب توشه ولی باخودکار سفید ! ...
تو هم مثل منی کم درد نداری ، درد اصلیت اینه که علاقه ای به درسم نداری .
من کسی نیستم با این امتحانا دردم بگیره ولی این نمره ها رو کی میخواد گردن بگیره

16حالا هر شب تا 4 صبح پای نت ول می چرخیا...
یه شب خواستی برا امتحان بیدار بمونی کافئین خالص هم بخوری 10.5 بیهوش میشی رو تخت!
هــــــــــــــــــــــــ ـی روزگار تختم نداریم که!!!!

17من این راکت های پشه کش رو که دستم میگیرم تازه میفهمم چه ظلمی به خودم کردم که نرفتم کلاس تنیس…

18یه گلدون میخری ۱۰۰هزار تومن، هر روز دمای هوای اطرافشو اندازه می گیری، به دقت بهش آب معدنی میدی، بعد دو هفته خراب میشه!
اونوقت پیاز، تو سردترین و تاریکترین قسمت خونه درختچه میشه!

19میگه به خدا راست میگم. طرف میگه نه، اگه راست میگی بگو به جون مامانم!!

20به دوستم زنگ زدن گفتم کجایی ؟ گفت تو بارم فردا میرسم!!!

نظر يادت نره


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.