سايتي پر از جوك وطنز
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, توسط شايان نعمت بخش |

.رشتیه با خانمش دعواش میشه دست بچه هاش رو می گیره قهر می کنه خانمش میگه با من دعوا داری بچه های مردم رو کجا می بری

٢.به رشتیه میگن از خودت بگو ...میگه تعریف از خود نباشه فرزند سه تا شهیدم

٣.از رشتیه می پرسن به معجزه اعتقاد داری ؟ میگه آره! زندان که بودم زنم حامله شد! 

بقیه دارد ... 



۴رشتیه توی قم سوهان فروشی میزنه اسمشو میزاره سوهان فروشی حاج حسین و پدران.

۵دوست رشتیه بهش می گه چه بچه خوشگلی داری رشتیه می گه حالا یک کاری برای ما کردی حالا هی منت بذار

۶رشتیه برا دوستش داشته تعریف میکرده یه روز رفتم خونه دیدم یه کفش مردونه دم در شک کردم رفتم جلوتر دیدم لباسهای زنم وسط اتاق بیشتر شک کردم رفتم چلوتر دیدم لباسهای یه مرد وسط اتاق شکم زیاد شد رفتم پشت در اتاق دیدم صدا میاد خیلی شکم زیاد شد در اتاقو که باز کردم دیدم یه مرد رو زنمه دیگه شکم برطرف شد!!

٧رشتیه میره به دوستاش می گه یه زن گرفتم سفید . توپوله . خوشگله . کوفتتون بشه

٨به رشتیه می گن پسر حسن آقا ترتیب زنتو داده !! می گه : اوووو... ماشاالله چه بزرگ شده

٩یه روز رشتیه میره خونه میبینه زنش با یه مرده غریبه ... !بعد میشینه ساکت نگاشون میکنه .بعد از یک ساعت طرف میره.بعد زنه میگه چت بود ما رو نگاه میکردی؟!! ...رشتیه با خوشحالی میگه جنبه رو داشتی خانوم!!!

١٠یه رشتی به دوستش می گه:جات خالی.رفتم خونه دیدم زنم زیر پتوست پتو رو کشیدم .اون هم پتو رو کشید هی من کشیدم ...هی اون کشید اونقدر کشیدیم تا پتو جر خورد !!!!! جات خالی بود.اونقدر سه نفری خندیدیم



١١رشتی از زنش میپرسه: تا حالا بغل چند نفر خوابیدی؟ زنش میگه:یکی بغل تو،یکی بغل بابام، یکی بغل مامانم بغل بقیه تا صبح بیدار بودم

١٢زن یه رشتیه دیر میادخونه رشتیه غیرتی میشه میگه تا حالا کدوم گوری بودی؟میگه یه مرده تو خیابون بهم تجاوز کرد رشتیه میگه: ده دقیقه تجاوز بقیشو کجا بودی؟

١٣رشتیه به دوستش میگه: زن گرفتم.دوستش میگه: چه جوریه؟ میگه: ناز، توپل، چشم آبی، سفید، موهاش بولند، اصلا بیخیال خودت می آیی میکنی ، می بینی!!!!

١۴از رشتیه می پرسن؟ از تو مشنگ تر کیه؟ می گه: زنم . می پرسن چرا؟ می گه: چون آلت تناسلی مردانه نداره ولی همیشه توی کیفش کاندوم داره...

١۵رشتیه میره خونشون چراغ رو روشن میکنه میبینه یکی رو زنش خوابیده، ....دوباره چراغ رو خاموش می کنه میگه؟جواب ابلهان خاموشی است !!!

١۶تو رشت زلزله میاد و زن رشتیه میمونه زیر آوار و میمیره رشتیه میاد بالا سر زنش و میگه بمیرم برات ، فقط دیوار روت نخوابیده بود که حالا خوابید

١٧انگشتر می فرستن قزوین النگو بر میگرده

١٨رشتی ها خود کفا میشن خودشون بچه دار میشن

١٩به رشتیه میگن،‌بدو برو خونه زنت با یه مرده تو خونست.رشتی می ره خونه بعد از چند ثانیه می یاد دم در هر هر می خنده،‌میگن چی شده، چرا می خندی؟می گه آخه تا حالا کون لخت عباس آقا رو ندیده بودم.

٢٠یه رشتیه به دوستش میگه تو چقدر بی غیرتی که عکس زنت رو سینه ی حسن آقا خال کوبی شده دوستش میگه تو از کجا دیدی؟ میگه من ندیدم که زنم دیده

٢١یه روز زن رشتیه از شوهرش میپرسه که : آقاجان چرا برای من کفش نمیخری؟ شوهرش جواب میده: خانوم جان تو که 24 ساعت لنگات رو هواست کفش میخوای چکار؟

٢٢رشتیه بچه دار میشه پول نداشته خرج بیمارستان رو بده میره محل داد میزنه میگه نامردا بیان دونگتونو بدید

٢٣زن رشتی میره جبهه بهش میگن چه کار مفیدی برای جنگ کردی؟ دست میزنه به شیکمش میگه یه بچه عراقی اسیر کردم!

٢٣رشتی با احساس از زنش میپرسه شب عروسیمون یادت میاد زن میگه :آره, چقدر جات خالی بود !!!

٢۴رشتیه میره خونه میره حموم میبینه یکی اونجاست:میگه تو کی هستی :میگه من غواصم رشتیه میگه : نمیدونم این ارتش چیکار میکنه دیروز هم یه خلبان تو کمد بود!

٢۵رشتیه به زنش میگه: خانم جان دوست داشتی مرد بودی؟ زنه میگه: نه، دوست داشتم تو مرد بودی!

٢۶یک ضرب المثل رشتی هست که میگه رسیدی خونه بزن تو گوش زنت تو نمیدونی برای چی زدی ولی اون میدونه برای چی خورده

٢٧به رشتیه میگن شما به زندگی پس از مرگ اعتقاد دارین؟ میگه: 100% من خودم 2 سال بعد از مرگ پدرم بدنیا آمدم..

٢٨یه رشتیه 30 سال زنشو با خیار میکرده ، زنش میفهه میگه: خیلی حرومزاده ای!! رشتیه میگه : من حرومزاده ام یا تو که با خیار 5 تا بچه زاییدی؟

٢٩رشتیه از مکه بر میگرده ازش میپرسن حاج خانوم کو میگه والا ما داشتیم میرفتیم مروه حاج خانومو بردن صفا

٣٠زن رشتی حامله بوده و میزاد، شوهرش میگه: عزِیزم بهت تبریک میگم که مادر شدی! زنه میگه مرسی عزِیزم امیدوارم یه روزی هم تو پدر بشی!

٣١رشتیه نصفه شب پا میشه آب میخوره میگه سلام بر حسین، یکی از زیره تخت میگه سلام.. عباس آقا..!

٣٢رشتیه میره خونه میبینه یکی فرار میکنه، میدوه یارو رو میگیره و میگه اوو.. آقاجان خانومه ما رو گاییدی هیچ حالا چرا دمپایایه منو برداشتی میبری..!؟

٣٣به رشتیه میگن بدبخت زنت رو سوار یه ماکسیما کردن با 200تا سرعت بردنش رشتیه:آره فکر کتم ماکسیما 200 تارو راحت میره

٣۴پسر رشتیه خواست بره تهران رشتیه گفت نرو. میری تهران ایدز میگیری، کلفتمون از تو میگیره، من از کلفتمون میگیرم، مادرت از من میگیره و همه ی رشت از مادرت میگیرن...

٣۵رشتیه به دوستش: یه جا بلدم شام میدن! مشروب میدن! تریاک میدن! آخرش هم 30000 تومن میدن!! دوستش میگه: کجاست؟!! میگه: خودم نرفتم زنم رفته بلده

نظر يادتان نره

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.