سايتي پر از جوك وطنز
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, توسط شايان نعمت بخش |

14-به مادر بزرگم میگم اونجا نشستی بی زحمت سیستم منو روشن کن میگه دکمشو بزنم ؟؟؟؟
پـَـــ نــه پـَـــ ازش خواهش کن !!

15-رفتم فروشگاه خریدامو کردم میخوام حساب کنم..کارت اعتباریمو در میارم..میگه عابر بانکه؟
میگم پـَـــ نــه پـَـــ علامت مخصوص حاکم بزرگ احنرام بگذارید!

16-داشتم هسته رو از دور پرت میکردم تو سطل آشغال.مادرم چرا از اینجا پرت میکنی؟
پـَـــ نــه پـَـــ برم دورتر پرتاب سه امتیازی بندازم ببرنم تیم ملی

17-من : سلام علی خوبی ؟ علی : سلام ،شما ؟ من : آرمینم . علی : اٍ
آرمین تویی ؟ من : پـَـ نـَـ پـَـ راهنمای 473 ، بفـــرمائید! .

18-رفیقم اومده خونمونمون،کولر گازی رو دیده با تعجب میپرسه:کارم میکنه؟ پَ نَ پَ خرابه ازش به عنوان باربیکیو استفاده میکینیم

19-مگس اومده تو خونه رفتم حشره کش آوردم مامانم میگه میخوای بکشیش؟ پـَـَـ نــه پـَـَـ ،میخوام بزنم زیر بغلش بوی عرق نده

20-رفتم الکتريکي مي گم آقا سه راهي دارين؟
ميگه سه راه برق؟!!! پـَـَـ نــه پـَـَــــ سه راه آذري، دربست

 

 

نظر يادت نره

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.